marți, 29 septembrie 2009

Un mic indemn

Fericirea si datoria implinita
Totul este neinchipuit de simplu. Dumnezeu, ca expresie absoluta a Frumosului, Binelui, Progresului, Pacii, Iubirii ne invata prin vocile profetilor si ale maestrilor ca avem de indeplinit o singura conditie, pentru a-L cunoaste si mai ales pentru a-L intelege: respectarea datoriei.
Esti medic, preot, actor, politist...om. Fa-ti datoria!
Stricaciunea a inceput cand am uitat cine suntem, de unde venim si incotro ne indreptam. Pe toti ne leaga aceeasi energie vitala, ne supunem, indiferent de religie, semintie, sex, orientare politica acelorasi legi universale si avem o singura moneda pentru a ne masura cea mai de pret avutie: Fericirea!

Priveste atent inlauntrul tau...si raspunde-ti sincer. Esti cu adevarat fericit?

http://www.codulluioreste.blogspot.com/

12 comentarii:

Vascau Bihor Romania spunea...

Anonimule, tu ne aduceai cele mai usturatoare adevaruri din micul nostru orasel, asteptam sa ne mai dai cate un semn de viata...si sa ne spui cum esti si ce faci.

Sincere salutari!

Anonim spunea...

Bine sint , multumesc de intrebare uite un om care imi simte lipsa .
Multumesc sint detasat ,muncesc daca sint lasat sa o fac .

Anonim spunea...

da ti-am raspuns la intrebarea ta :
SINT FERICIT ,ESTE FERICITA FAMILIA MEA CA POT SA MERG PE STRADA SA MA UIT IN OCHII OAMENILOR,SA MA MINDRESC CU COPII MEI CU CE AM REALIZAT IN ANII PE CARE I-AM LASAT IN URMA
MULTUMESC LUI D-ZEU IN FIECARE ZI PENTRU CEEA CE MI-A DAT

Vascau Bihor Romania spunea...

Este greu sa fii cinstit si bun intr-o societate corupta si nedreapta. Dar capul sus, cu totii vom reusi sa schimbam ceva, aducand prima data o schimbare asupra propriei persoane si propriei familii. Cu totii ne hranim exact cu ceea ce semanam.

Stii ce imi doresc cel mai mult anonimule? Ca peste 3 ani cand vor fi iar alegeri sa vad pe lista candidatilor numele unor oameni tineri, cu initiativa...dornici sa aduca bucurie orasului nostru...nu pot numi acum pe cineva in mod concret...am timp 3 ani sa ma gandesc la asta...

Anonim spunea...

D-zeu sa va ajute voua generatiei tinere sa reusiti sa schimbati in bine viitorul vostru ,sa puteti trai in demnitate si liniste sa puteti simti ca ati facut o scoala si nu va lasati umiliti de un "clan", invatati sa va cereti dreptul la libertate.
Eu iti spun sincer am obosit ,m-am scarbit si cred ca o vreme am sa -mi dirijez intreaga energie in directia familiei ,universul unde ma simt eu si unde sint fericit si multumit.
Da ai mare dreptate "asteapta sa culegi ceea ce ai semanat"
Sint tare ocupat dar sa stii ca in putinul timp care imi ramane trag cu ochiul sa vad ce faceti ,ce scrieti si imi face placere sa citesc articolele Georgiei .Cred ca stiu cine este si imi place modul de gandire ,de a fi
Mult succes va urez si numai bine

Georgia spunea...

Ciao Anonimule! Ma bucur ca-ti place ceea ce scriu. Cand eram mai micuta obisnuiam sa ma ascund pe unde puteam si devoram toate cartile din biblioteca. Imi placea sa transcriu intr-un caiet toate fragmentele mai importante si visam ca intr-o buna zi sa fiu capabila si eu sa scriu romane si poezii. Uite ca timpul zboara, in viata ajungem sa facem meserii la care initial nu ne gandeam dar unele obiceiuri mai vechi si pasiuni raman. Tehnologia asta moderna ne da ocazia sa ne exprimam in multe feluri si de la visul cu romanele eu am ajuns la bloguri. Zona asta a Bihorului este atat de frumoasa si atat de putin cunoscuta; exista atatea posibilitati de a promova turismul si este pacat sa nu facem nimic. Mai toti tinerii din ziua de azi stiu sa foloseasca computerul, au internet acasa, dar prea putini dintre ei sunt interesati sa-si largeasca orizonturile. Blogurile pot fi o sursa de informatie si cultura pentru ei.
Observ ca sunteti dezamagiti de multe lucruri... mai trec si eu prin momente de genul asta dar inca mai cred intr-o schimbare. Am trait si-am vazut tare multe in perindarile mele prin lume dar nicaieri nu m-am simit mai "acasa" ca aici. Uite de ce imi doresc atat de multe lucruri bune pentru zona asta. Si am sa incerc sa fac ceea ce imi este in putinta, prin exemplu personal si prin diverse initiative... Am sa reusesc? Nu stiu. Dar tare imi place sa incerc.

Vascau Bihor Romania spunea...

In Sodoma si Gomora, daca ar fi existat macar un singur individ cu Lumina Vie in el, nu s-ar fi intamplat Distrugerea.

Anonim spunea...

te rog da-mi o adresa de e-mail vreau sa-ti transmit ceva prin care sa vezi si daca se poate sa vada toti cei care intra pe blog cine ne reprezinta comunitatea si ce le poate capul .

Vascau Bihor Romania spunea...

Buna,
vashcau@ymail.com

Astept cu interes informatiile!

Coroiu Ioan si organizatia PNL Vascau spunea...

Poate ca multi dintre dvs sunteti dezamagiti de rezultat. Nu fiti. Si mie mi se pare ca frauda electorala e inca mare, si ca e pacat ca forta noastra nu a fost inca suficienta pentru a face de pe acum o mare schimbare. Eu va indemn sa ramaneti optimisti. Sa credeti in schimbare, sa avem impreuna speranta ca putem transforma Romania intr-o tara normala.
Varianta abtinerii de la vot e si ea exclusa. Orice roman care sta acasa ii da o sansa in plus lui Traian Basescu sa ramana presedinte. Ramane doar varianta Mircea Geoana. Da, stiu cum arata aceasta varianta. Eu insumi am criticat-o in repetate randuri. Nu sunt convins ca e o varianta fara cusur pentru Romania, dar sunt convins ca este un pas mai cuminte decat ramanerea cu Basescu.
Ideea este "Romania fara Basescu". Din nou, nu e vorba doar de un om, desi omul politic Basescu este un obstacol major pentru democratie. Ce face el acum seamana tot mai mult cu pasii facuti de numele sinistre de dinainte de cel de-al doilea razboi mondial.

Dar Romania fara Basescu inseamna mai mult. Inseamna absenta scandalului, inseamna respect pentru cetateni, inseamna sansa de a scapa de sistemul nesimtit.
Drumul va continua sa fie greu. Insa eu, pentru familia mea, pentru copii mei , pentru prietenii si apropiatii mei, pentru cei care ma saluta pe strada cu incredere, voi continua sa lupt in numele politicii bunului-simt. Sunt un om liber si asa voi continua sa fiu in politica. Si vreau ca fiecare dintre noi sa se simta asa.
Veniti din nou la vot, pe 6 decembrie. Si votati, alaturi de mine, pentru aceste idei. Va multumesc.

Vascau Bihor Romania spunea...

Si uite ca totusi a ajuns presedinte el, acelasi BASESCU, votat stiti de cine? De Ardeal, de Banat si aproape de toata provincia...si mai mult decat atat...de toti cei din afara...

Ma declar surprins de tot ceea ce se intampla in Romania, dar trebuie sa acceptam realitatea si sa mergem inainte.

Anonim spunea...

da l-au votat cei care au mancat puiul de la domnul consilier PORGE IUSTIN .
Sa traiasca asa cum au votat .....
Acesti ani care urmeaza sa se gandeasca cu drag la galeata ,pui si un kg de zahar .....
Cand nu mai pot sa mearga sa cerseasca la ei
Eu am mandria mea de om ,nu cersesc voturi contra pui ,nu ma cobor la acest nivel .
Inca pot sa -mi tin capul sus sa nu-mi fie rusine de mine ca om .Daca la acest nivel a castigat Basescu functia de presedinte sa le fie rusine.............
Acei romani care si-au dat votul pe un pui congelat la fel de rusine sa le fie.
Romani va meritati soarta de popor slugarnic
Uite ca astia au hotarat soarta presedintelui .