joi, 5 februarie 2009

In sfarsit ceva bun

In sfarsit s-a aprobat in sedinta de consiliu caietul de sarcini pentru organizarea licitatiei de atribuire a serviciilor de salubrizare si dotarea fiecarui cetatean cu pubela.Sa speram ca nu va umbla d-nu primar cu smecherii si sa aduca o firma care sa nu fie in stare sa faca curatenia necesara, asa cum a facut si cu firma care a luat licitatia cu apa de la cimp si cu firma care a luat licitatia pentru apa si canalizare la Vascau.Pacat ca nu ati venit la sedinta de consiliu sa vedeti intr-adevar o tiganie adevarata.Sa auziti adevarate amenintari ...Imi place si ma bucur ca totusi incep sa vina cativa cetateni interesati (Baruta, Ciolan ,Turzo, Stan ) oameni care au un statut in Vascau.

Post creat in urma comentariilor "anonimului"

Am zis ca il vom lauda pe primar cand va face ceva bun, chiar daca se obtine cu cearta si scandal. Aflam asta din marturisile anonimului nostru, ce pacat ca nu am fost si eu pe acolo…v-as fi pregatit un articol de senzatie.
Buuun! Speram anonimule sa ne mai spui in ce masura se tine primarul de acest plan in viitorul apropiat.
Prezenta consatenilor nostri…offf ce bucurie! Sa speram ca la fel cum s-au implicat acesti cativa sa fie tot mai multi care sa o faca.
Intr-o buna zi vom face un miting in fata primariei pentru a-i cere primarului sa faca mai multe pentru orasul nostru.
Ma gandeam acum ce frumos ar fi sa avem un atelier de carpinterie in oras, cine vrea sa invete cate ceva sa aiba posibilitatea…iar creatiile (le vom numi asa) sa le punem la vanzare, iar din banii aceia sa cumparam ustensile.
La fel s-ar putea face un atelier pentru a invata pe mai frumoasele noastre domnisoare sa faca cipca, sa croseteze, macrameu, sigur am gasi un loc si creatiilor acestora.
Olaritul nu ar trebui sa dispara…se practica mult in zona noastra, ca si multe altele de altfel.
Ca sa descoperim talentele micutilor nostri cred ca am putea organiza diferite concursuri in care sa ii punem sa cante, sa danseze, sa faca teatru, sa recite poezii, sa faca compuneri despre casa lor, orasul lor, scoala lor, lucruri care pe mai tarziu le vor avea gravate in cufarul amintirilor.
Ehh! nu m-am putut abtine si am mai scris iar despre cate s-ar putea face la noi in oras…
Laudele de mai sus aduse primarului sunt adevarate, iar ideile mai sus insirate ar putea sa urmeze actiunea de vineri…nu?

Niciun comentariu: